tiistai 21. kesäkuuta 2011











Moi ! Arina oli meil yötä eilen. :-) Katottii ottolapsi ja pelattii jtn pelii. Tänää menin puol2 lauran kaa pyöräilee pottanovan talolle haluttii viiä sille lahja, se ei ois ollu kotona nii hyvä :-) mut sitte ei lööydetty sen taloo nii pyöräiltii turhaa ja sitte pyöräiltii varmaa 2 tuntii, ja autot piippas mulle varmaa 3 kertaa, aika noloo siel trion kohal... sitte mentii johonki tunnelii ku sato kaatamal sit tuli joku juoppo pyörällä ja huuteli heheheh ja me mentii karkuu sitä ja sitte se huus HEI OOTTAKAA ! Kauhee? Mut joo... :-D Kotona oon tehny jtn :-D ei jaksa kirjottaa, huomen en tiiä viel mitä teet en jaksa tietää. Ainii sain kesätöitä salesta :-) Ne kesätyöt alkaa 4.7 ja saan 10:stä päivästä 320 € :-) Ja me mennää bulgariaa tai espanajaaa tai johonki tai aineki meijän pitäis mennä 16.7 :-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten sait salest töit?

Elina kirjoitti...

Anonyymi: Ku yhen mun joukkuelaisen äiti on siel sales töissä tai jtn. Nii sitte se kyseli et ooks mä jo 14 ja kaikkee ja sitte se kysy et haluutko kesätöitä, et se voi kysyy siltä joltai tyypiltä et voiks mä tulla kesätöihin ja sitte pääsin. :-) Mut voi kyl mennä kysyyki et voiks tänne tulla kesätöihi ?